Tuesday 1 May 2012

SAPE NK JOIN??..KOREA,,JEPUN,,UK,,US....

Sesiapa berminat sila INFORM saya...=)


Seronok kan dapat menaiki kapal terbang dan seterusnya berjalan-jalan di negara asing.. Pastinya ia adalah sesuatu peristiwa yang sukar untuk dilupakan dan menjadi pengalaman yang berharga.. Ianya pasti lebih bermakna apabila berkesempatan berjalan-jalan bersama rakan-rakan..

Baru-baru ini Encik Azzwan ada memberitahu kita bahawa akan datang ada program lawatan sambil belajar sama ada ke negara Korea, Jepun, UK atau US.. Saya ditugaskan untuk mengetahui sesiapa yang berminat untuk join adventure dalam menjayakan program ini.. So,,,

Disini ada sedikit pengumuman :-

Sesiapa yang berminat untuk menyertai program lawatan sambil belajar ke luar negara dan dapat memberi komitmen dalam menjayakan aktiviti ini.. sila bagi RESPON anda di bawah.. terima kasih.. =)

(p/s : program masih dalam perancangan)



PeaCe...=P



13 comments:

  1. sye nak.... sereonok merantau ke negara orang... :)

    ReplyDelete
  2. raja nur izni n nafisah hassan nk join...:)

    ReplyDelete
  3. insyaAllah saya dapat beri sebaik komitmen.. nisah nak join..

    ReplyDelete
  4. saya jugak . . teringin nak lawat negara korea . .sejak dulu lagi :D
    Insyaallah , seberapa byk komitmen akn diberikan .. .

    ReplyDelete
  5. saya pun nak join....insyaAllah

    ReplyDelete
  6. ok la lau cm 2...
    segala mklumat akan dbrithu kmudian...
    =)

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. haha..meh la join..
      tmpt terhat tau..
      :)

      Delete
  8. xnk join,,nk ikut je,,boleh x????hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpsti la lak 2...
      kne tnye en. Azzwan dlu la..
      =)

      Delete
  9. insyaalloh saya pon nak join ^_^!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus la..
      nnt sya bg nama kat en.azzwan..

      Delete
  10. no money no talk ku ni.. tungu ku de duit dul ea

    ReplyDelete