Saturday 5 May 2012

PAVI,,SUNGEI WANG & TS...hehehe..

Letih betol hari ni berjalan-jalan di Kuala Lumpur.. Bermula dengan menaiki My Komuter daripada stesen UKM ke KL central.. Kemudian menaiki monorel dari KL central ke Bukit Bintang.. Tujuan utama keluar hanyalah untuk membeli kasut..hehehe.. Jauh kan pergi cari kasut...hehehe..

Destinasi pertama :-


Ini lah tempat pertama yang ditujui iaitu Pavilion Kuala Lumpur.. Ini adalah kali pertama saya masuk ke Pavilion kerana sebelum ini hanya berkesempatan menonton mayang sahaja di sini.. Hajat kan nak beli kasut, Tapi kat sini tak jumpa lak kasut yang diinginkan.. Yang jumpa nya 'food court' dan panggung wayang.. So, apa maksud nya..hehehe.. Saya pergi makan dan tengok wayang..hehehe..

Destinasi kedua :-


hahaha.. Selepas hampa di Pavilion Kuala Lumpur.. Destinasi seterusnya adalah di Sungei Wang Plaza iaitu area-area Bukit Bintang jugak la.. Biasa la kan hujung minggu.. Tentunya ramai orang disekitar sini.. Jalan punya jalan kat plaza nie.. Akhirnya jumpa la kasut yang di inginkan.. So apa lagi, rembat la..hehehe.. Misi selesai.. Tapi bukan berhanti di sini tau..

Destinasi ketiga :-


hehehe.. Berjaya Time Square Kuala Lumpur.. Berdekatan je dengan Sungei  Wang Plaza.. Motif utama adalah nak jalan-jalan je.. Tengok lak de sale kasut.. Perasaan menyesal pun ada kerana awal sangat beli kasut tadi.. Tapi dah tak boleh nak buat pew kan.. So, hanya mampu melihat je la..hehehe.. Jalan punya jalan, membe berkanan la pulak kat satu kemeja nie.. So, kita orang beli la.. hehehe..

Dah habis pasing-pusing tiga mall.. destinasi seterusnya adalah UKM..huhuhu..balik bilik la pulak kan..hehehe....


PeaCe...=P



2 comments:

  1. ai igtkn dak pompuan je suke jln2....rpenye ko pon ske ea..
    actually nice blog..byk info psl blog ni..good job!!

    ReplyDelete
  2. hehehe..skew jew..
    best pew jln2...
    btw..thanx..

    ReplyDelete